Aluprof SA, jak i cała GK Grupa Kęty, poważnie podchodzi do tematyki zrównoważonego rozwoju. Sukcesywnie wdrażając strategię digitalizacji oraz zero-waste, firma wyposaża swoich parterów w zestawy komputerowe z dostępem do strefy, gdzie znajdą potrzebne materiały: katalogi, filmy, dokumentację techniczną itp., by ograniczyć obieg papierowych dokumentów.
Inspirować nie tylko klientów, ale i całą branżę – oto zadanie, z którym powinien mierzyć się lider innowacji. To ambitny cel, ale możliwy do zrealizowania z sukcesem. Dowodzi tego już druga edycja Alu-Digital, akcji firmy Aluprof, mającej na celu redukcję (a w dalszej perspektywie zupełną eliminację) dokumentacji papierowej.
— Wdrażając program Alu-Digital w 2020 roku, nakłaniamy naszych klientów do korzystania z materiałów cyfrowych, eliminując tym samym druk. W miejscach takich, jak zakłady produkcyjne, katalogi szybko się brudzą i niszczą. W ramach programu wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom nie tylko klientów, oferując im dostęp do stale aktualnych materiałów, ale również nowego standardu komunikacji. To już druga edycja programu, z którego jesteśmy bardzo dumni. Naszymi działaniami w tym zakresie objęliśmy także współpracujące poprzez nasze spółki, rynki zagraniczne — podsumowuje Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof SA.
Alu-Digital to projekt, dzięki któremu pracownicy na produkcji mają dostęp to szerokiego kompendium wiedzy na temat produktów Aluprof, na bazie których powstaje nowoczesna stolarka okienno-drzwiowa. Korzystanie z materiałów online zapewnia szybkie uzyskanie kompleksowych i aktualnych informacji o wybranym systemie aluminiowym. Aktualizowane na bieżąco katalogi eliminują wątpliwości co do tego, czy posiadane papierowe dokumenty i instrukcje są jeszcze aktualne. Alu-Digital zapewnia także dostęp do dużej bazy materiałów dodatkowych: szkoleń, animacji, filmów instruktażowych i infografik.
Jak dołączyć do programu?
Jedynym warunkiem przystąpienia do programu jest dostęp do Internetu na terenie hali produkcyjnej. Aluprof dostarcza komputery, monitory i oprogramowanie, a także gwarantuje wsparcie dla klientów, którzy zdecydują się na udział w Alu-Digital. Wszyscy klienci i partnerzy Aluprof zainteresowani samym programem, jego warunkami i dołączeniem do Alu-Digital mogą kontaktować z regionalnym przedstawicielem firmy.
Lider i innowator branży
Aluprof SA należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA — notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w Europie i USA. Jest obecna w 55 krajach oraz prowadzi ekspansję na kolejne światowe rynki. Firma dostarcza nowoczesne systemy aluminiowe i innowacyjne rozwiązania dla budownictwa energooszczędnego i pasywnego. Zgodnie z hasłem „Let’s build a better future” firma promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża odpowiedzialne działania m.in. na rzecz redukcji śladu węglowego. Więcej informacji na stronie producenta: https://aluprof.eu .
Aluprof
press box
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ruszyla-druga-edycja-alu-digital-programu-digitalizacji-materialow-aluprof